Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Megtört a 98 napos sikertelenségi átok 2013-05-27 20:41:29 Idegenbeli győzelemmel búcsúzott a bajnokságtól a Gödöllői Bikák futsal-csapata, amely új időszámításra készül a következő idénytől
Szép halált haltak a Gödöllői Bikák 2013-05-17 23:03:19 Ebben a bajnoki évadban még egyik csapat sem tudott hat gólt rúgni a honi futsal első számú csapatának, a Rába ETO-nak
Újszeged – Lovrencsics Balázs 5-4 2013-05-06 21:59:43 Hatalmas szívvel játszva, kis híján ponttal távozott a Tisza partjáról a Gödöllői Bikák futsalcsapata
Fellebbezés helyett óvtak a gödöllői futsalosok 2013-04-04 10:28:33 Szegényebb lett három ponttal a csapat, de a klubvezetésnek elege lett abból, hogy a szövetségben senkit nem érdekelnek az objektív bizonyítékok
Visszatrükközték magukat a Gödöllői Bikák 2012-08-10 16:07:46 Városunk futsalosai fúzióra léptek a Vasas 1988 Déli Futsallal, és mégis ott lesznek az elitosztály augusztus végén induló idényében